vineri, 3 aprilie 2015

Primavara nordica cu manusi

E frig la Stockholm. E iarna de-a binelea. În plus e si vînt. 
Dar orasul are o lumina speciala, ca de sud, ca înspre Mediterana. Si este încîntator.

Stockholm

Stockholm
Incredibil de curat. Aseptizat. În 5 zile, am zarit, într-o rigola, doua mucuri de tigara. 
Singura asemanare cu Europa noastra de toate zilele : la absolut fiecare colt de strada sînt cersetori. De unde credeti ca provin ei (nu, nu sînt blonzi !). 

Dar, da, suedezii sînt si blonzi, si înalti. Nu par înalti însa, pentru ca sînt toti la fel. Chiar si femeile. Nu par înalti, pina nu esti linga ei si atunci comparatia e zdrobitoare. Chiar si Mr, Right, considerat înalt în restul Europei, în Suedia e depasit. Iar eu, cu al meu 1,60 m... Aceeasi impresie de la început : e un fel de alta planeta. 








2 comentarii:

  1. E incantator, dupa cum se vede in fotografii, are sarm si e aerisit. Imi doresc sa ajung sa-l vizitez.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ïntr-adevar, Gabriela, asa este ! Eu sînt curioasa sa-l vad în plina vara acum, caci, desi era aprilie si soare si... lumina, a fost foarte frig totusi. E însa atit de diferit de ceea ce traim noi în fiecare zi, încît ruptura este totala. Si placuta. Ai tot trai în Suedia...

    RăspundețiȘtergere