miercuri, 14 august 2013

Paris-Frankfurt in style

Mr. Right mi-a luat bagajul cu mașina și mă așteaptă în Germania. 
Așadar, îmi auto-acord deliciul de a pleca de la birou cu două ore mai devreme.

Deutsche Bahn nu se dezminte nici de această dată : confortabile fotolii de piele cu pernă pentru cervicale sau spate, reviste și ziare oferite (în germană și în franceză...), o cină frugală, dar delicioasă (care intră în prețul unora dintre bilete), muzică pentru căști și timp destul pentru a scrie și a citi : Paris-Frankfurt în 4 ore, cu ICE, varianta germană a trenului de mare viteză francez este un început de vacanță cît se poate de plăcut.










2 comentarii:

  1. Sotul meu a calatorit cu trenul in Germania si Austria si isi doreste oricand sa repete experienta. A ramas impresionat de facilitatile puse la dispozitie.
    Ma intelegi, noi comparam cu ce e pe la noi prin tara...

    RăspundețiȘtergere
  2. Iar eu compar cu Franța și... cîteodată nu se compară !

    RăspundețiȘtergere