vineri, 26 iulie 2013

O cina... de pe la altii (paella)

Leganata între idei recreative, am stat astazi niste ore bune pe internet, cautînd un hotel pentru viitoarea noastra destinatie de vacanta. 
Apoi, sfîrsita de caldura si moarta de foame, m-am lasat influentata de amintiri spaniole, confortabile si comode, repede în farfurie. Nu am rabdarea bucataritului. Cele ce se fac repede si cele ce îmi plac, îmi ies bine.
Iar cele facute din resturi traite si din amintiri cu miros si gust sînt delicioase.
Restul... ei, bine, restul, arta desavirsita a bucatariei de fiecare zi, obligatorie, o las altora. 

Asta seara au fost miresme iberice, servite pe balcon : paella cu creveti, sub cerul liber.
Însotita de un rosé rece-gheata (dar, nu, nu-l stricati, precum americanii, cu cuburi). Frigiderul dumneavoastra va sti cu siguranta sa-si faca treaba atît cît trebuie, în citeva ore bune.  





  
paella de mariscos   














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu