duminică, 26 mai 2013

Mic dejun spaniol

Sătui de vremea de toamnă pariziană, iata-ne de trei zile la Valencia. Nu pentru prima dată în Spania, dar pentru prima dată aici.
Și, ca pentru orice spaniol care se respectă - spanioli n-om fi noi, dar de respectat... - ziua începe cu micul dejun, identic cu cel al localnicilor : churros cu care "întindem" în ciocolata fierbinte și cremoasă. Nu se poate numi chiar mic dejun "ușor", însă Mr. Right mă consolează cu formula : "calories, yes, but good calories".

5 comentarii:

  1. Hihi, vorba unei colege când cineva aduce bomboane la serviciu - ne întreabă în şoaptă, pe furiş: Sunt bune? Că dacă tot mă îngraş... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Il voi cita pe sotul tau de cate ori voi avea ocazia...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ei, atîta vreme cît comentariile voastre nu ma obliga sa fotografiez si cîntarul drept proba...

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar ieri am dat la TV de rețeta de churros cu ciocolată (la emisiunea Nigellei Lawson). N-a fost o coincidență, nu? Ci mai degrabă o aliniere a astrelor care să mă determine să aduc muntele la Mahomed. :)
    Dacă mă încumet la o asemenea vitejie și-mi ies, dau sfară-n țară. Dacă nu, o să tac chitic și o să aștept să gust churros-ul la el acasă.

    http://www.nigella.com/recipes/view/churros-y-chocolate-4819

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, da, e de încercat le el acasa si la tine acasa. Usor de facut. Dar, cu gust turistic si peisaj, va si si mai si.

    RăspundețiȘtergere