vineri, 17 mai 2013

Italia... acasa (casoncelli alla bergamasca)

De ce m-am maritat cu el ?
Pentru ca, abia întorsi din Italia, Mr. Right s-a apucat de gatit... italieneste (nu, Mr. Right nu are - din cîte stim noi pîna astazi - nici o picatura de sînge italienesc în vene). 

Ieri :

Casoncelli alla bergamasca

Si varianta profesionala de la restaurantul Agnello d'oro din Bergamo-Città Alta :n-am încercat hotelul, dar restaurantul este excelent :




Concluzia "clientului" (eu) : ambele variante de-li-cioa-se !
Mr. Right a primit încurajarea de a repeta experienta.

Iar azi :

Insalata caprese

Si totusi trebuie sa marturisesc ca nu m-am maritat cu el numai pentru asta.



2 comentarii:

  1. Mister-ul tău chiar că este o comoară la casa omului. :)

    Am făcut ochii mari la prima propoziție. La ultima am răsuflat ușurată.
    :)))

    Serios vorbind, faine deliciile, răsăfățato!
    Felicitări chefului!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa vedem cum se vor vedea pe coapse... Mai ales ca azi contez sa-mi aduc contributia la "mentinerea" menajului cu un tiramisu dupa reteta personala multiplu probata.

    RăspundețiȘtergere