sâmbătă, 30 martie 2013

Pregatiri de Paste cu tentatii speciale

Mîine e Pastele. Primul, cel catolic. 

Vor fi deci trei zile de trîndaveala (ieri am lucrat, caci Franta lucreaza în Vinera Mare) : cozonac, prînz primavaratic, ceapa verde, fructe si alte, mici, delicatese.
Francezul nu vopseste oua. Pe timpuri o facea; nu o mai face (pentru a evita criza de ficat ?).
Cert este ca acum doar cumpara oua; de... ciocolata. Si asa am facut si eu.
Putin mai brava însa, am bucatarit si-un drob azi-dimineata.

Apoi, am scos micile decoratii, lumînarile verde-praz si cumparat ciocolata.
Cea de la Maison du Chocolat este, dupa mine, cea mai buna ciocolata din lume - cel putin cea mai buna gustata de mine vreodata, în diverse tari si locuri.
Nu sînt ieftine (cam 1 euro bonboana) si doar de vreo doua ori pe an (de Craciun si de Paste), devin un lux permis, afrodisiac si (aproape) necesar... Caci vindeca de orice alt chef de ciocolata : odata gustata, vor fi pentru totdeauna ignorate orice Leonidas, Cailler sau alte Godiva.
Firma livreaza peste tot în lume, în 72 ore si în ambalaj special, termo-izolant. Si, la cîta reclama le tot fac la stînga si la dreapta, zau daca n-ar trebui sa mi le aboneze pe gratis si pe viata.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu