miercuri, 6 martie 2013

Un cadou bine nimerit ?

F.L. este un om rar. Relatia noastra cu el una profesionala, dar F.L. are un comportament empatic, prietenos si calduros. Ne-a fost alaturi intr-un moment important si nu tocmai usor.
Astazi, am fost sa-l vedem si i-am oferit aceasta sticla, produsă in anul nasterii lui :

Image via serial-bottler.ch

N-am fost simplu sa nu dau gres : a trebuit intii sa-i aflu anul nasterii (traiasca internetul !), dar mi-a luat ceva timp. Apoi sa si dau de o "fiola" care sa-i corespunda, treaba un pic mai complicata, dar nu tocmai imposibila, în cele din urma.
A rosit desfacînd cadoul. Vadit impresionat si emotionat cînd i-a vazut continutul : "n-am baut niciodata o sticla din anul nasterii mele...", a soptit.
Acum, daca stau sa ma gîndesc bine, cred ca mi-ar place sa vad ce gust are vinul cu pricina...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu